top of page

CZYTAM Z KLASĄ

W bieżącym roku szkolnym realizowaliśmy w klasie 1 ciekawy, międzynarodowy projekt edukacyjny „Czytam z klasą”,  który zaplanowany był  w trzech modułach. Wiodący temat tego projektu to: Na tropach dobroczynności.


Wybraliśmy książki do wspólnego czytania w czasie zajęć, a następnie realizowaliśmy 3 zadania powiązane z I modułem. „Bądź dobry dla ludzi”. Dzieciom podobały się przygody detektywa Pozytywki, który rozwiązywał różne zagadki, a przez to pomagał ludziom.  W ramach zadań dobroczynnych zorganizowaliśmy akcję Klasowe Anioły, w której dzieci dzieliły się dobrem z rówieśnikami. Drugim zadaniem było przygotowanie i prezentacja jasełek ludziom starszym, w naszym przypadku babciom i dziadkom.


W 2 półroczu realizowaliśmy kolejne moduły:  „Bądź dobry dla zwierząt” i „Bądź dobry dla roślin”. Oprócz zadań lekturowych (pizza lekturowa, lektura na wieszaku) związanych z książkami: „Pięciopsiaczki” i  „Drzewo do samego nieba” w każdym module realizowaliśmy zadanie dobroczynne.  W kwietniu posadziliśmy krzew Budleja, który będzie miejscem zdobywania nektaru dla owadów, a w maju dzieci przygotowały „ogródek na parapecie”, sadząc roślinki w doniczkach i obserwując ich rozwój.  


Przez realizację tego projektu dzieci rozbudzają w sobie ciekawość literacką, rozwijają umiejętność aktywnego słuchania oraz uczą się empatii, dzielenia się dobrem z innymi osobami, pogłębiania wiedzy na temat dobroczynności i kształtowania stałych sprawności w czynieniu dobra. Przez powyższe aktywności dokonuje się również integracja zespołu klasowego.





Comments


Skontaktuj się z nami

Adres

  • Strona BIP
  • Facebook SP Iskrzynia
  • Polityka prywatności
  • Oświadczenie dostępności

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)

/SPIskrzynia/SkrytkaESP

Tel: 13 43 155 13

Email: sp@spiskrzynia.pl

Adres do e-doręczeń:
AE:PL-95464-57781-JVGCH-28

Iskrzynia ul. Szkolna 4

38-422 Iskrzynia

                        © 2020 JGrochowska              *-* sekcja Informatyków szkolnych *-*                                   

bottom of page