Zakończyła się pierwsza część projektu z Lego Education Essential (zakup z projektu #Laboratoria przyszłości), którego celem było zdobycie umiejętności myślenia obliczeniowego przez uczniów. W ramach pierwszej z czterech części dzieci zdobywały umiejętności takie jak: tworzenie sekwencji zgodnie z instrukcjami, rozbijanie problemów na mniejsze części, rozumienie prostej pętli, identyfikowanie związku przyczynowo-skutkowego, testowanie i debugowanie programów w celu sprawdzenia ich poprawnego działania.
W trakcie projektu uczniowie mieli także możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych i społecznych, pomagając głównym bohaterom projektu. Ćwiczyli relacjonowanie wydarzeń z uwzględnieniem istotnych szczegółów, co przyczyniło się do rozwoju umiejętności opowiadania i aktywnego słuchania. Uczestniczenie w grupowych rozmowach pozwoliło nauczyć się skutecznej i efektywnej komunikacji.
Zachęcam do obejrzenia zdjęć z realizacji zajęć oraz pamiątkowe zdjęcia z rozdania dyplomów uczniów klasy II i III.
Więcej zdjęć pod linkiem:
Comentarios