top of page

WYCIECZKA KLASOWA KRAKÓW-OJCÓW

W dniu 3-5 czerwca uczniowie naszej szkoły wyjechali na 3-dniową wycieczkę. W pierwszym dniu z przewodnikiem zwiedzaliśmy Pomnik Smoka, Wzgórze Wawelskie - taras widokowy, Dziedziniec Arkadowy, Katedra (Dzwon Zygmunta i Groby Królewskie), ul. Kanonicza, Plac św. Marii Magdaleny,  Rynek - Wieża Ratuszowa, Sukiennice, Kościół Mariacki, ul. Floriańska, Barbakan, a następnie udaliśmy się na Kopiec Kościuszki, gdzie zwiedziliśmy muzeum oraz weszliśmy na szczyt aby podziwiać panoramę Krakowa. Pierwszy dzień zakończyliśmy zakwaterowaniem w hotelu oraz obiadokolacją. Chętni uczniowie skorzystali z basenu oraz sauny, która była dostępna w hotelu. W drugim dniu po śniadaniu  udaliśmy się do Alwerni Planet- studio filmowe. Uczniowie wzięli udział w 2,5 godzinnych warsztatach gdzie pan przewodnik Szymon wprowadził zwiedzających w tajniki świata filmowego. Drugą część dnia spędziliśmy aktywnie w Parku Wodnym w Krakowie. Trzeciego dnia po wykwaterowaniu udaliśmy się do Ojcowskiego Parku Narodowego, gdzie zwiedziliśmy Zamek w Pieskowej Skale z zewnątrz, Maczugę Herkulesa, Bramę Krakowską, Igłę Deotymy oraz Jaskinię Łokietka. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Centrum Handlowym Bonarka na posiłek. Około godziny 20.00 szczęśliwi wróciliśmy do Iskrzyni.